Re: Zabezpieczenie komputera

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Fri 13 Nov 1998 - 19:05:50 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:

>Taki co siedzi w boot-sektorze to nie wiem. Ale taki pytajacy o haslo
>dostepu przy uruchamianiu komputera - to wiem. Nazywa sie BIOS, a
>znajdziesz go w takiej kostce zamontowanej na plycie glownej twojego
>komputera... Wystarczy wejsc w setup biosu (zwykle klawiszem Delete
>przy starcie maszyny) i odpowiednia funkcje uaktywnic...

Tylko zabezpieczenie oferowane przez BIOS jest po prostu
mierne. Kumpel zablokowal kiedys tak dostep do swojego kompa,
zamiast prawdziwego hasla mozna bylo wpisac odpowiednia kombinacje
3 liter (odgadniete przypadkowo) lub poradzic sie odpowiedniego
programu "zgadujacego" haslo do biosu...
Nadal ponawiam prosbe.

Pozdrawiam.

--
Liku