Re: Nagrywarka x4

Autor: Pawel Markowski (markooff_at_kr.home.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:07:02 MET

Tomasz Lukaszewicz wrote in message <72hbbm$lj4$1_at_duch.mimuw.edu.pl>...
>ToM (action_at_ic.com.pl) wrote:
>: Jaka byscie polecili nagrywarke x4 YAMAHA czy moze cos innego,
tanszego???

> Yamahy sie przegrzewaja i psuja - patrz comp.publish.cdrom.hardware.
>Plextor PlexWriter rzadzi - zwlaszcza, jesli chcesz zgrywac/nagrywac audio.

    Czy psuja - tego nie stwierdzilem. Qmpel moj ma Yamahe 400 Caddy
od ok. 1,5roku i caly czas wygrzewa az milo.I zadna plytka od niego mi
sie jeszcze nie rypnela.
2) Ze sie grzeja, to prawda , przy dobrych wiatrach mozna nawet caly
caly pokoj nia ogrzac w jesienne chlody... :-))))
3) Poza tym sam zastanawiam sie nad qpnem Yamaszki 4260 TIPC
- widzialem HP 8001 IDE - nie grzeje sie wogole, ale troche p..przy
plytki no i NIE WIEM , czy zczytuje ( I JAK??? ) music => wave'ow.
Jesli cos KTOS WIE na ten temat to moze tak napisze...
Pozdrawiam wszystkich (wy)palaczy.

       Pawel Markowski
marko_at_corcoran.if.uj.edu.pl
 & markooff_at_kr.home.pl