Re: Bardzo wazna uwaga o zasilaczach ATX i ABIT BH6

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:40:47 MET

Tue, 10 Nov 1998 23:25:29 GMT, "Fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
piszesz:

>2. Plyty ASUSA na ATX (np.P2B) uzywaja do zasilania chipsetu, pamieci i
>portu AGP napiecia pobieranego z stabilizatora zainstalowanego na plycie i
>tym samym odciete sa od humorow zasilacza bowiem zasilane sa stalym wlasnym
>czystym sygnalem dlatego moga sprawiac w nielicznych przypadkach wrazenie
>stabilniejszych. Uwazam tak dlatego ze czytajac o klopotach plyt P2L z

Wydaje mi sie, ze wlasne stabilizatory dla 3.3V na plycie powstaly
miedzy innymi z powodu klopotow z interfejsem IDE, ktory w chipsetach
Intela rowniez chodzi na 3.3V. Takie napiecie bylo klopotliwe dla
niektorych napedow HDD, np. Seagate. Jak plyta ma wlasny stabilizator,
to podwyzsza to napiecie do gornej granicy i zwykle podaje 3,5V, tyle
widzialem na ASUSie P2B i Soyo 6BB.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)