Re: G200 sgram vs sdram w Q1

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:40:49 MET

Tue, 10 Nov 1998 17:58:52 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) piszesz:

>Roznica jest minimalna - jesli zalezy Ci tylko na grach to SGRAM wiele
>Ci nie da (max. 5%). Sens kupowania wersji SG zaczyna sie w momencie
>pracy w 1280/1024

A moze orientujesz sie, czy jest roznica w jakosci obrazu? Mam na
mysli ostrosc przy duzych rozdzielczosciach. Jest przeciez mozliwe, ze
Matrox selekcjonuje chipy pod wzgledem czestotliwosci RAMDAC. Wersja
na 220MHz moze tez miec gorszy filtr na wyjsciu (nie wiem czy tak
jest, bo nie mialem mozliwosci przyjrzenia sie dokladnie).

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)