Re: FLY VIDEO II i canal+ ?

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:42:40 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: <364fb1a1.7016785_at_news.tpnet.pl>...

>ale na tej płycie Riva128 i Virge chodził z tym softem bez problemu.
>tak to jest ze starymi badziewnymi kartami, ktore nie są zgodne z
>niczym, tylko z samymi sobą. :( robiliśmy tymczasową reinstallkę
>windy, softu do FlyVideo (żeby nie mieć żadnych wątpliwości, że może
>jest to zależne od ustawień windy) - niestety. :(
>boli mnie jedno - dlaczego ten badziew nie zajmuje z zasobów żadnego
>przerwania?

No cóż, jeszcze niedawno to S3 była standardem... A brakiem przerwania bym
się nie przejmował. Obecnie mam Tseng ET6000 również bez przydzielonego
przerwania, ponieważ nie zauważyłem żadnej różnicy w działaniu karty z
przerwaniem i bez niego. No i pozostaje jedno przerwanie więcej do
dyspozycji.

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki