Re: TELEFON A INTERNET!!!

Autor: Michal Olszewski (molszewski_at_hades.zrtkat.tpsa)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 13:41:55 MET

Kaz wrote:

> W moim przypadku ( mam tak ustawione ) gdy siedzę w sieci a ktoś się
> wytrwale dobija ( ma normalny sygnał dzwonienia ) modem zrzuca połšczenie i
> zaczyna mi dzwonić telefon.

A nie wkurza cie to ??? Bo jak mi rozlaczylo z 10 razy, to wylaczylem ta
funkcje, choc jest ona dobra kiedy wlasnie sie zagadasz ;-) ale na pewno nie
jest ciekawa przy polaczeniu modemowym. Jest i wyjscie z tej sytuacji. Nalezy
przed polaczenim modemowym wylaczyc funkcje, a po rozlaczeniu sesji modemowej,
fukncje znowu wlaczyc. Ale kto sie tak bawi ? Bo ja nie ;-)

RyMi

rymi_at_iname.com