Re: TELEFON A INTERNET!!!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 12:42:44 MET

On Thu, 12 Nov 1998 13:41:55 +0100, Michal Olszewski
<molszewski_at_hades.zrtkat.tpsa> wrote:

>A nie wkurza cie to ??? Bo jak mi rozlaczylo z 10 razy, to wylaczylem ta
>funkcje, choc jest ona dobra kiedy wlasnie sie zagadasz ;-) ale na pewno =
>nie
>jest ciekawa przy polaczeniu modemowym. Jest i wyjscie z tej sytuacji. Na=
>lezy
>przed polaczenim modemowym wylaczyc funkcje, a po rozlaczeniu sesji modem=
>owej,
>fukncje znowu wlaczyc. Ale kto sie tak bawi ? Bo ja nie ;-)

A dlaczego nie? Czy musisz za kazdym razem klepac w klawisze telefonu?
W koncu jakies skrypty laczace i rozlaczajace chyba masz - dopisz
sobie tam odpowiednie komendy dla centrali - przed ATDT0,202122 dajesz
ATDT<poleceniie_wylaczenia_funkcji>, po ATH0 dajesz
ATDT<polecenie_przywrocenia_funkcji> i dopiero potem +++ dla
rozlaczenia modemu. I zapominasz o sprawie...

Darek