Problemy z HP 600

Autor: Raku (mraczkow_at_altkom.krakow.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 09:30:32 MET

Mam od kilku tygodni problemy z drukarką:
* coś strasznie stuka w środku jakby się miała rozlecieć
* pozostawia zacieki atramentu w postaci linii w poprzek kartki - tak jakby
ktoś po świeżym wydruku przeciągnął palcem

O ile pierwszy problem mi nie przeszkadza (domownikom wręcz przeciwnie) o
tyle drugi jest denerwujący ponieważ wydruk taki jest generalnie do dupy -
nikomu nie dam pisemka z zaciekami.
Chodzi tu najprawdopodobniej o jakieś uszkodzenie mechaniczne (syn Dominik
lat 2 znalazł sposób na dotarcie do drukarki).

Jeżeli ktoś ma doświadczenia z podobnym przypadkiem proszę o kontakt na
priva, lub jeżeli wiecie gdzie jest tani serwis w Krakowie (do zdzierców z
HP nie dam bo mi każą wymienić całe wnętrze i zedrą więcej niż teraz
kosztuje nowa).

 http://www.kki.net.pl/moto/
 Raku
 marekrak_at_matrix.com.pl