Re: TELEFON A INTERNET!!!

Autor: Kaz (kazpod_at_friko7.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 09:31:59 MET

Michal' napisał(a) w wiadomości: ...
>Nie zartuj !! :) Wierzysz w krasnoludki ?

Jest na to pewien, aczkolwiek niezbyt pewny krasnal. Jeśli jest podłączony
do nowszej centrali to może ustawić możliwość odbioru drugiej rozmowy i
przełączania się pomiędzy dwiema rozmowami.
W moim przypadku ( mam tak ustawione ) gdy siedzę w sieci a ktoś się
wytrwale dobija ( ma normalny sygnał dzwonienia ) mode zrzuca połączenie i
zaczyna mi dzwonić telefon. W przypadku mojego modemu USR 33.6 wtajemniczeni
( czytaj uparci ) mają szanszę na rozmowe.
Swoją drogą ta opcja oferowana przez nowsze centrale bywa b. pożyteczna w
innych sytuacjach. Gdy się mocno z kimś zagadasz a usłyszysz pikanie w
słuchawce wiesz, że dzwoni ktoś inny - możesz go szybko obsłużyć i wrócić do
frapuących tematów
Pozdrowienia
                       Kaz
kazpod_at_friko7.onet.pl