Re: celeron SL32A Malay

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 10:11:43 MET

Michal Gosztyla wrote:
> Sebastian Stolarski napisał(a) w wiadomości: <36475c76.0_at_news.vogel.pl>...

> Juz setny raz to widze i znow sie dziwie, czy to jest jakis przesad czy co?
> Wyrabiaja sie i to JAK NAJBARDZIEJ, moje pamieci 10s hyundai (specyfikacja
> PC100) wyrabiaja sie jak dotad to 112 mhz a firma twierdzi ze chodzi do 133
> mhz. Wiec pamieci sie wyrabiaja. Aha ustawienia a biosie mam na jak
> najmniejsze waitstate'y (tak jak dla 7ms).

juz setny raz to widze. pamieci 10ns nie sa przeznaczone do pracy
z magistrala 100MHz, chyba ze maja naklejke ze sa do szyny 100MHz.
jak nie maja, to nie pojda. jak maja, to faktycznie maja krotszy czas
dostepu, mimo ze pisze ze to 10ns (pewnie 9.5ns lub cos podobnego).
do 100MHz trzeba kupowac pamieci 8ns, lub szybsze.