Re: Dobre goÂniki - co polecacie ?

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 10:21:34 MET

Pawel Wojciechowski wrote:

> Chcę kupić dobre głośniki z subwooferem do peceta.
> Oczywiście interesuje mnie możliwie najlepszy odsłuch
> przy rozsądnej cenie (powiedzmy do 300 zł). Co byście
> polecili z ofert dostępnych na polskim rynku ?

dobre i tanie ? ZAPOMNIJ!

jak chcesz kupic bardzo dobry, i relatywnie tanie glosniki z
subwooferem,
to kup cos z Tonsila. oczywiscie dobry wzmacniacz tez by sie przydal.
nie musisz od razu kupowac glosnikow po 1MW :)))) nawet jesli kupisz
te najmniejsze/najtansze tonsile, i tak bedziesz mial duzo lepsze
glosniki niz te, ktore bys znalazl na bazarze.

btw. na poczatek mozesz to podlaczyc pod wzmacniacz z byle jamnika.
jak dozbierasz forsy, to dokupisz sobie normalny wzmacniacz. byc
moze wtedy uslyszysz, jak marna masz karte dzwiekowa :)

a jesli nie chcesz kupowac mimo wszystko drogiego zestawu
glosniki+wzmacniacz,
to przynajmniej kup sobie porzadne sluchawki. takie naprawde porzadne,
pod zadnym pozorem nie kupuj smieci typu "designed for PC soundcard"
i tym podobnych. kup normalne DROGIE DOBRE sluchawki. nie pozalujesz.
aha. te sluchawki koniecznie z REGULATOREM GLOSNOSCI na kablu.