Re: celeron SL32A Malay

Autor: Michal Gosztyla (Groszt_at_Earthling.Net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 23:18:42 MET

Sebastian Stolarski napisał(a) w wiadomości: <36475c76.0_at_news.vogel.pl>...

>Moze to wina pamieci 10 ns, ktore nie wyrabiaja przy 100 MHz?

Juz setny raz to widze i znow sie dziwie, czy to jest jakis przesad czy co?
Wyrabiaja sie i to JAK NAJBARDZIEJ, moje pamieci 10s hyundai (specyfikacja
PC100) wyrabiaja sie jak dotad to 112 mhz a firma twierdzi ze chodzi do 133
mhz. Wiec pamieci sie wyrabiaja. Aha ustawienia a biosie mam na jak
najmniejsze waitstate'y (tak jak dla 7ms).