Re: Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 14:40:37 MET

Gwidon S. Naskrent napisał(a) w wiadomoœci: ...
>A wlasciwie to na to dziecko powinien lozyc
normalne
alimenty - nie tylko
>do pelnioletnosci matki ;)

Ja mialem na mysli pelnoletnosc dziecka ;-)

>Nie zmienia to jednak faktu ze zrzekanie sie
programistow od
>odpowiedzialnosci jest zwyczajowe i weszlo w
uzus.
Uzytkownicy to akceptuja
>i jest git.

Mialem nie polimeryzowac, ale zapolimeryzuje.
Zastanowilem nad ucieczka od odpowiedzialnosci
przez
twórce i stwierdzilem, ze jednak prawo nie powinno
jej
dopuszczac (oczywiscie, jesli zgodzimy sie na
Kodeks
H.).
Uzytkownik ma prawo ufac, ze to, co kupuje jest
pozbawione wad i nie musi znac sie na technicznej
stronie zagadnienia. Programista nie może zrzec
się odpowiedzialności za działanie swego programu,
bo
gdyby mógł, byłoby to niesprawiedliwe dla lekarzy,
architektów, czy np. budowniczych mostów. No bo
skoro programista może, to niby dlaczego oni mają
nie móc. A jeżeli oni będą mogli, to ja się
przeprowadzam do jaskini i zaczynam leczyć
ziółkami ;-).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl