Re: pamieci 2x64Mb nie dzialaja.

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 14:44:27 MET

Rafal K. napisał(a) w wiadomości: <6%A22.9361$oE.1945279_at_news.tpnet.pl>...
>Mam plyte bezzworkowa pentium mmx i procesor pentium 233 Mhz.
>2 sloty pamieci DIMM i 4 SIMM.
>Kupilem 2 DIMM-y po 64 Mb taki same i co sie dzieje.
>Komp. przy starcie pieknie robi test 132 Mb RAM.

1 MB = 1024 kB
128 x 1024 = 131072

>Windows bardzo dlugo sie laduje, lub nie zawsze sie zaladuje.

Jaki chipset jest na plycie, bo jezeli jest to np. Intel VX to nie "keszuje"
on pamieci powyzej 64 MB i to wlasnie moze byc przyczyna spowolnienia
komputera.

>Jezeli juz mu sie uda to na wstepie "dzien dobry", Windows wykonal nie
>prawidl... explorer.exe......... i tak za kazdym razem.
>Z jedna kostka 64 Mb chodzi swietnie natomiast w parze sie wali.
>Probowalem juz wszystkich mozliwosci w biosie, ale on ma to w dupie.

Sprawdzales obie pamieci na innym kompie? Moze druga kosc jest walnieta?
Zamien je miejscami, zobacz pojedynczo: najpierw jedna, potem druga.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net