drivery do streamera Archive

Autor: Tadeusz Jankowski (teos_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 14:46:35 MET

Pomocy!!!!
Wpadłem w posiadanie streamera ArchiveVP 150e + trochę tasm i
sterownik SC402 rok produkcji 1989, niestety nie mam żadnego
oprogramowania do obsługi powyższego. Chciałbym to ustrojstwo
reanimować i użyć do backapu ważniejszych danych w małej sieci.
Szukałem w Sieci i niestety nie trafiłem nawet na producenta (Archive
Corporation), dlatego proszę o namiary na oprogramowanie, a może trafi
się ktoœ kto ma ten streamer i podzieli się softem.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie

Tadek