Re: ZX Spectrum? Przecie to by a zabawka!

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sun 16 Aug 1998 - 23:35:39 MET DST

> studiują,

> Dokładnie - system był chory.

nie system, a wasze myœlenie ze jestesmy sami na bezludnej
wyspie.
mozna to porownac do bilansu fabryki w ktorej nie wylicza sie
kosztow wypuszczania sciekow i innych niekorzystnych
ubocznych skutkow dzialalnosci produkcyjnej.
wszystko zalezy od zupelnosci rozwazanego systemu.
poniewaz czlowiek nie jest w stanie uwzglednic wszystkich
czynikow kazdy system jest chory, tak jak kazda prognoza
dlugoterminowa.
co do podatkow to zawsze finansuje sie to co jest potrzebne
najlepiej zorganizowanej grupie.
zawsze mnie smieszylo to ze ci co najwiecej korzystaja z uslug
panstwa uwazaja ze powinni placic najmniejsze podatki.
wystarczy postawic pytanie : kto potrzebuje celnikow , drog ,
telekomunikacji, wyksztalconych pracownikow( tak na marginesie
uwaga na slowo pracodawca- ten kto zatrudnia , czy nie powinno
byc ten kto wytwarza prace tak jak krwiodawca), urzednikow ,
policjantow, i na koniec wojskowych.
czy buszmen, chlop z mazur , czy tez my wyksztalceni, lekarze,
informatycy ,kupcy i przemyslowcy i.t.p.

>Dla dobra Polaków. My = Polacy niezależnie gdzie
>teraz się znajdujemy, gdzie zarabiamy na życie.

>Pszemol

tak twoja praca w systemie cala ziemia moze i jest bardziej
efektywna, dzieki otaczajacej cie organizacji pracy, ale czy zyska
na tym podsystem zagranica czy podsystem polska zalezy w
duzym stopniu od twoich wyborow.
jak to mowia bilans musi byc na zero

co do piractwa to polecam przedwojenne narzekania
makuszynskiego na piractwo w usa.
 oni tez nie chronili produktow intelektu do chwili, az bilans zrobil
sie dla nich ujemny.

i na koniec dajcie sobie spokoj z tym tematem , na tej grupie

                                                                prawa_at_kki.net.pl

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl