Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 19:47:50 MET

>Czy ty nie potrafisz przestac uzywac tak tanich
>chwytow i obrazac innych? Czy mam Cie nazywac
>skurw$%^&*!, zebys zobaczyl jak to przjemnie
>jak ktos Cie opluwa i wykorzystuje zupelnie
>w innym kontekscie slowa, ktore zostaly
>wypowiedziane jakis czas temu?

Ależ ja Ciebie nie nazywam skurwysynem!!!!
Ja Ciebie nazywam perfidnym i wyrachowanym złodziejem,
który kradnie aby jego dzieci miały dobrze. I tylko dlatego
mam odwagę tak o kimś pisać używając jego pełnego
imienia i nazwiska bo sam tak o sobie napisałeś!
Mam przytoczyć cytaty? Każdy sobie może znaleźć!
Nie mam prawa nazywać Ciebie skurwysynem bo
nie znam Twojej matki. Przedstawiłeś publicznie
tylko poglądy swojego ojca - porządnego człowieka.
Kim była/jest Twoja matka nie napisałeś więc
nazywając Ciebie skurwysynem popełniłbym nadużycie
którego nie popełnię.
Pszemol