Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Bartosz Mielczarek (bartosz_at_it.chalmers.se)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 21:37:32 MET

Tomasz Jarnot wrote:

> w NASZYM. Ty siedzisz w Stanach. Przyjedz tutaj, dostaniesz 1000 zl na
> reke na miesiac z czego 800 zl wydasz na zycie i wtedy pogadamy. Wtedy
> bedziesz mogl mowic jak to jest dobrze kupowac sobie oryginalny soft...
> Myslisz ze nie znam realiow zycia w Stanach ? Niejeden moj kumpel siedzi
> tam teraz i sie rozpieprza sportowym wozkiem, na ktory tutaj musialby orac
> jeszcze przez kilka lat... W komputerach moze jest inaczej co ?
>
> Zal mi cie, bo siedzisz w USA i patrzysz na wszystkich z gory gowno
> wiedzac o tym co sie tutaj wlasciwie dzieje i jak sie tutaj zyje.

Pszemol jest typowym przykladem 'polaczka' (on i jeszcze jeden koles,
ktorego imienia nie pamietam - puszcza maile przez Deja jak
przystalo na uczciwego obywatela :-), ktoremu sie we lbie poprzewracalo
po wyjezdzie. Znam paru takich osobiscie, przepadaja za chwaleniem sie
ile zarabiaja (co samo w sobie swiadczy o klasie gostka) i tak jak
piszesz, patrza z gory, co latwo jest robic bedac daleko od kraju.

To taka wyedukowana odmiana swojskiego 'buraka', ze zlotym lancuchem
i we 'Mercu' albo 'Beemwicy' - nie ma o czym dyskutowac.

bart

P:S: ten drugi koles to chyba taurus czy cos takiego. Cool name :-)