Re: Pamięć wirtualna w Windows 98

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 21:23:20 MET

On Wed, 11 Nov 1998 18:55:32 GMT, "Krzysztof Czuryło"
<krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com> wrote:

>Spoko! Jeśli masz tyle RAM-u, to swap jest prawie nie używany. Ja mam
>128MB i najczęściej swap jest w ogóle nie potrzebny. Jego aktualną
>wielkość można sprawdzić Monitorem Systemu.
>Zawsze ustawiałem wielkość swapa na sztywno, ale odkąd mam tyle RAM-u,
>nie ma sensu blokować sobie sporego kawałka dysku. Ustawiłem więc
>sobie Minimum=0 i Maksimum=128MB. Najczęściej swap pozostaje na
>poziomie 0. Kiedyś na próbę odpaliłem kilka dużych aplikacji (np.
>wszystkie elementy Office'a i parę innych programów). Swap powiększył
>się do 12MB, bo zabrakło już RAM-u.

Czy napewno używasz Win98 ? Ja mam co prawda 68 MB RAM-u ale już
po starcie systemu mam swapa 30-50 MB (ustawiany przez Windows).
Wszystkie niepotrzebne bajery powyłączałem. Przy identycznej
konfiguracji na Win 95 miałem swapa prawie zerowego.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl