Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 12:52:12 MET

"Sergiusz Mitin" <sergium_at_ld.onet.pl> napisał(a):
>A ja jestem za uczciwą grą po obie strony, bo jeśli się gra z oszustem to
>zacować uczciwość w grze jest przynajmniej głupio.
>W wątku "Windows 98 PL + Office 97 PRO PL" rozpoczętym w dniu 25.10.98.
>przytoczyłem mnóstwo dowodów na to, że aktualnie działania producentów i
>sprzedawców oprogramowania noszą wyraźne znamiona oszustwa.

To po co się zadajesz z oszustami? Po co Office 97 PRO PL jeśli są
jego odpowiedniki u konkurencji MSu? Pójdźmy dalej: nie kupuj w ogóle
Windows, przenieś się na Linuksa. Tam większość programów jest free
lub free-for-non-commercial-use, a te komercyjne sa tańsze od
odpowiedników windowsowych.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com