Re: Piętnuję wszystkich

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 16:38:44 MET

Tomasz Jarnot wrote:

> Stary, ja komputera uzywam do pracy + zabawa i ma to byc dla mnie glownie
> rozrywka, a nie ciezka harowa i nerwowa... Jak teraz przesiadlbym sie na
> linuksa, to z miejsca szlag by mnie trafil, bo zadna z nowych gierek na
> tym nie chodzi ( rozrywka = 0 ), z softu to musialbym naprawde dlugo
> szukac czegos a la Adobe Photoshop, Corel Draw + Word, meczyc sie z
> konfiguracja tego wszystkiego a idz ze chlopie.... Ty chyba nigdy nie
> pracowales na naprwde dobrze skonfigurowanym sprzecie + Win98... szybko
> zmienilbys zdanie o tym systemie....

Quake jest na Linuxika, Q2 również, nie mówiąc o Doomach i całej masie
popularnych gierek. Nie ma oczywiście wszystkich, ale popracować
można spokojnie lepiej niż w windzie. Jest i GiMP, Corel, KOffice, Star
Office (np.5,4,3) i tak dalej. Ty z kolei pewnie nie widziałeś
nigdy dobrze skonfigurowanego Linuxa, co więcej, chyba nigdy nie
widziałeś linuxa....

--
Pozdrawiam
Łukasz Bromirski                               L.Bromirski_at_wsisiz.edu.pl