Re: Heh, glupia sprawa...

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:41:50 MET

Dnia Sat, 07 Nov 1998 19:40:19 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl
(Jacek Fiok) napisał:

[...]

>No przeciez pisalem, ze licze na to, ze ktos mi pomoze!
>No to licze dalej... 666... 667... :)

No wiec dobrze, widze, ze odzew jest ogromny ;-p

To moze ja teraz troche ulatwie: moge wziac USR-a Sportster K56
internal, V.90, voice, w zestawie sluchawki i mikrofon - za 360 + VAT.
Warto?

Albo moze ktos z Was mi powie, u kogo zaopatruja sie w modemy
warszawskie sklepy? Moge kupic ten modem jako firma, a duzo hurtowni
na fakture VAT dla firmy sprzeda nawet jeden egzemplarz. No wiec...?

I prosze, odpowiedzcie cos z sensem, bo kolega mi juz za mojego Zooma
V34I+ zaplacil (180zl), a ja mu go jeszcze nie dalem - i jest mi
strasznie glupio! :))) Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____