Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:40:15 MET

Marcin Wieczorek napisał(a) w wiadomości:
<364c227f.6263195_at_news.lodz.pdi.net>...

>A dlaczego nie? Przecież w ten sposób przyczynisz się do upadku
>monopolu kliki Plus, Era i Idea. Będziesz odpowiednikiem pirata
>komputerowego w świecie telekomunikacji.

Ale ja nie chce byc odpowiednikiem pirata
w swiecie telekomunikacji, a Tobie to
imponuje? Podobnie nie tlumacze swojego
uzywania pirackiego oprogramowania checia
przyczynienia sie do upadku monopolu M$ czy
jakiejkolwiek innej firmy. Mi tam monopol M$
czy kogokolwiek innego z dziedziny software`u
zwisa delikatnie mowiac ;) NIgdy np. o M$
nie mowilem ze to sa !!@#%$% a o Gatesie,
ze ch... wiec nie staraj sie na sile czynic
niepotrzebnch aluzji, tm bardziej, ze watek
mial zdaje sie skonczyc.

>Możesz wskazać miejsce, w którym kodeks tak stanowi?

Zobacz jakie sa maksymalne wyroki za kradziez
dobr intelektualnych a jakie za kradziez dobr
materialnych.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067