Re: Heh, glupia sprawa...

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 14:59:39 MET

On Tue, 10 Nov 1998 17:41:50 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>To moze ja teraz troche ulatwie: moge wziac USR-a Sportster K56
>internal, V.90, voice, w zestawie sluchawki i mikrofon - za 360 + VAT.
>Warto?
Kilka dni temu dałem za ten sam model 362 zl brutto ale byla to wersja
OEM bez sluchawek i mikrofonu.

Z tpsa lacze sie na 45.3 raczej normal z innym dostawca na 50.666 :-))
Tyle ze dzieje sie to w Gdansku.

>Albo moze ktos z Was mi powie, u kogo zaopatruja sie w modemy
>warszawskie sklepy? Moge kupic ten modem jako firma, a duzo hurtowni
>na fakture VAT dla firmy sprzeda nawet jeden egzemplarz. No wiec...?
Bierz warto co prawda zaraz po zainstalowaniu US Rob. mialem konflikt
z myszowata ale przeflancowalem ja do com2 i po problemie.

>I prosze, odpowiedzcie cos z sensem, bo kolega mi juz za mojego Zooma
>V34I+ zaplacil (180zl), a ja mu go jeszcze nie dalem - i jest mi
>strasznie glupio! :))) Pozdrowienia,
Spytaj kolege czy do pary nie wezmie mojego bezrobotnego Zooma V34I
:-))

Pozdrawiam

Darek
 e-mail: darles_at_priv.onet.pl