Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 17:43:35 MET

"Gwidon S. Naskrent" <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> napisał(a):
>Eee, zalewasz. To nie byl WP 97, tylko Ami Pro, nie w Chipie tylko w PC
>Worldzie, i nie ostatnio tylko pol roku temu. Reszta sie zgadza.

No popatrz a ja byłem pewien, że to był WP 97. Ech pamięć.

>Tylko
>ze ja pisalem o programach na poziomie obecnych tendencji, a Ami, owszem,
>byl, ale trzy lata temu.

Przesadzasz. Do napisania pracy magisterskiej (i nie tylko) wystarczy.
A jeśli chcesz mieć top-hit-suber-bajer program to musisz zapłacić.

>QR-Tekst to TAG dla Windows :-/

Wiele osób w TAG-u pracowało i było zadowolonych. Jeśli ten sam efekt
da się osiągnąć prostszym i tańszym narzędziem to po co kupować
droższe?

>MS Works kosztuje wcale mniej niz Office, wiec go pomijam.

Kosztuje mniej więc go nie pomijaj.

>Moze nie skradzionym, ale... moze by tak EOTT?

Jak sobie życzysz. W końcu to Ty zacząłeś.

>#>Sprzedaja Worksy taniej niz Office'a. A jesli to dla Ciebie za drogo
>Dziwnie gdyby bylo odwrotnie :-)

To jak to w końcu według Ciebie jest: Works są tańsze niż Office czy
nie?

>Pewnie ze za drogo. Klopot w tym ze nie ma alternatyw (wiem, TeX).

TeX, LaTeX, Lyx, StarOffice, Applixware. Wszystko oprócz Applixa
dostępne pod Win.

>Akurat bez samochodu da sie zyc ;-)

Bez komputera też.

>Mowie chociazby o pracy magisterskiej, ktora mam niedlugo zaczac pisac.
>Jak dam swojemu promotorowi plik o rozszerzeniu .tex, to on sie w czolo
>stuknie chyba.

To daj mu wydruk albo PSa. W końcu PS jest bardziej standardowy niż
DOC. A co do tego stukania to nie byłbym taki pewien. TeX jest bardzo
popularny wśród matematyków może akurat zaplusujesz.

>To nie wiesz ze przepisy KC o wlasnosci dotycza tylko rzeczy materialnych
>(a wyjatkowo tylko praw na rzeczach - np. zastaw na prawie)?

Prawnie to może i jest różnica ale straty w obu wypadkach są wymierne
w tych samych złotówkach.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com