Re: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 14:23:14 MET

Dnia Sun, 08 Nov 1998 22:18:08 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał(a):

>Nie widze problemu nawet w wypadku rocznej prenumeraty :) Chodzilo mi
>raczej o dolna granice niz o gorna. Zreszta wszystko jest do ustalenia
>- narazie odzew jest na tyle niewielki ze zaczynam sie zastanawiac czy
>ma to wogole sens ...
Szkoda.... przydało by się coś takiego.. chodzi głównie o sprzęt bo te
testy w papierowych gazetkach to mnie ostatnio dobijają... czasami takie
bzdury piszą... ach.. szkoda gadać....
W sumie jeśli potrzebne jest mi info o procu/akceleratorze3D to opieram się
na testach z grupy.... i wiesz Vindex (i Kris).. macie na mnie duży wpływ
:))) - wszystko się sprawdza :))) - po prostu zdobyliście moje zaufanie
(tylko nie wykorzystajcie go teraz przeciwko mnie ;))))

>No nie wiem - szczerze mowiac jakiegos specjalnego przesycenia
>reklamami to nie zauwazylem. Zwlaszcza w porownaniu z gazetami
>papierowymi :)
A to też prawda....
Wirtu_at_al jest OK. Reklamy jeśli się zatrzymają na tym poziomie co teraz to
będzie spoko ale znając życie będzie ich więcej i więcej i więcej.....
Ale ostatnio jakoś tak dobór tematów wydaje mi się gorszy niż kiedyś (to
samo myślę o KiB)

Pozdrówka

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW
http://planes.koti.com.pl/               |