Re: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 23:18:08 MET

On Sun, 08 Nov 1998 16:57:02 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jarosław
Zagórski) wrote:

<ciach - bo sie zgadzamy :) >

>[1] przelew czy co tam innego kosztuje tak że przy takiej sumie jak 5zł to
>sam przelew będzie dużo zabierał. Musiała by być możliwoœć np. opłaty na
>3miesišce/6miesięcy z góry...

Nie widze problemu nawet w wypadku rocznej prenumeraty :) Chodzilo mi
raczej o dolna granice niz o gorna. Zreszta wszystko jest do ustalenia
- narazie odzew jest na tyle niewielki ze zaczynam sie zastanawiac czy
ma to wogole sens ...

>Niech się taki jeden sponsor znajdzie i walnie reklamę... mogę przeżyć
>jakiegoœ bannera w gazetce.... choć taki ... jak to się tam
>nazywało....chyba "Wirtu_at_l" to już powoli przegina...

No nie wiem - szczerze mowiac jakiegos specjalnego przesycenia
reklamami to nie zauwazylem. Zwlaszcza w porownaniu z gazetami
papierowymi :)

>Pozdrówka

Pozdrowienia

Vindex