Re: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 18:04:48 MET

On Mon, 09 Nov 1998 13:23:14 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jarosław
Zagórski) wrote:

<ciach>
>Szkoda.... przydało by się coś takiego.. chodzi głównie o sprzęt bo te
>testy w papierowych gazetkach to mnie ostatnio dobijają... czasami takie
>bzdury piszą... ach.. szkoda gadać....

No coz - sadze ze numer zerowy i tak wyjdzie i wtedy ocenimy
zapotrzebowanie. Wazne ze znalazl sie juz jakis dostep do sprzetu do
testow (nie bede narazie zapeszal i mowil skad ten sprzet ale to jest
juz prawie pewne :) wiec nawet gdyby z gazetka nie wypalilo to zawsze
zostaje zrobienie strony

>W sumie jeśli potrzebne jest mi info o procu/akceleratorze3D to opieram się
>na testach z grupy.... i wiesz Vindex (i Kris).. macie na mnie duży wpływ
>:))) - wszystko się sprawdza :))) - po prostu zdobyliście moje zaufanie
>(tylko nie wykorzystajcie go teraz przeciwko mnie ;))))

Bardzo mi milo z tego powodu (mysle ze Krisowi tez :) - i nie sadze
zebysmy mieli to jakos wykorzystywac :))

<ciach>
>A to też prawda....
>Wirtu_at_al jest OK. Reklamy jeśli się zatrzymają na tym poziomie co teraz to
>będzie spoko ale znając życie będzie ich więcej i więcej i więcej.....
>Ale ostatnio jakoś tak dobór tematów wydaje mi się gorszy niż kiedyś (to
>samo myślę o KiB)

A pocieszy Cie to ze dostalem oferte prowadzenia dzialu hardware w
Wirtu_at_lu ? :) Chyba nie docenialem sily news'ow :) Wystarczylo pare
postow na liscie a oferty posypaly sie jak ulegalki :)

>Pozdrówka

Pozdrowienia

Vindex