Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 12:14:58 MET

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości:
<726dmo$h34$2_at_blurp.memax.krakow.pl>...
>Pszemol napisał(a) w wiadomości: <724omg$ce3_at_h1.uw.edu.pl>...

>Ależ oczywiście!
>To nie ty jesteś głupi, że nie wiedziałeś (?) że programy są własnością
>autora.
>To właśnie Marek jest "głupi" bo nie wiedział, że ty nie wiedziałeś.
>Nie wstyd Ci, Marku?

Oj, wstyd, wstyd ;) Wstyd mi, ze nie poznalem sie na Pszemolu od
razu i na poczatku uwazalem go za naprawde uczciwego czlowieka,
wiec chcialem mu mniej wiecej wytlumaczyc w jakiej sytuacji ja jestem
i myslalem, ze byc moze zrozumie. Teraz widze, ze zupelnie
niepotrzebnie to robilem, bo jak sie okazuje dyskutuje z takim samym
wyrachowanym zlodziejem, ktory nakradl bedac mniej wiecej w
moim wieku a teraz czerpie z tego korzysci materialne.
To jeszcze pol biedy najgorsze jest to ze okazal sie byc czlowiekiem
obludnie klamliwym, co odbija mi sie juz czkawka ;)) Zarzucal
mi, ze ucze sie na nielegalnym sofcie, zeby potem duzo
zarabiac i kpil ordynarnie z tego. A sam co robil DOKLADNIE
TO SAMO! Obluda w najczystszm wydaniu! Nic dodac nic
ujac.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman