Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:30:37 MET

Panowie!
Może byśmy skończyli ten wątek (ten o piętnowaniu
złodzieji też)?
Ja też w nim pisałem (i biję się w piersi), ale przed
chwilą sprawdziłem, ile było w nim postów przez
ostatnie 5 dni. Wyszło 226 (ten jest 227.).
Może już wystarczy?
Wprawdzie ostatniej setki nie czytałem, bo nie miałem
siły, ale już wcześniej odniosłem wrażenie, że
wszystkim wysokim opluwającym się stronom zaczyna
brakować argumentów (mnie też). Żeby jeszcze ktoś kogoś
przekonał, to bym uznał, że to ma sens, ale nic takiego
nie zauważyłem.

Weźmy się i zróbmy EOT. Pliz, priti pliz... Ja mam
modem :-(

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl