Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 08:54:16 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <724omg$ce3_at_h1.uw.edu.pl>...

>Ależ skąd! Ani instalki dosa, ani Borlanda 2.0 ani Nortona
>na oczy wtedy nie widziałem. Koledzy pomogli mi spiratować
>poprzez skopiowanie zainstalowanych już wersji. Widzę, że
>zapomniałeś już jak się dawniej programy przenosiło -
>bez instalki, używając pkzip.exe, bo żaden program nie używał
>windowsowego Registry.

Ależ oczywiście!
To nie ty jesteś głupi, że nie wiedziałeś (?) że programy są własnością
autora.
To właśnie Marek jest "głupi" bo nie wiedział, że ty nie wiedziałeś.
Nie wstyd Ci, Marku?

A tak tam Przemolu z twoją "zdeprawowaną uczelnią: fundujesz im w końcu
legalne oprogramowanie (żeby nawrócić) czy zwłujesz dziennikarzy i
publicznie rzucasz w twarze swój dyplom (żeby potępić).
Odpowiedź łaskawie, proszę!

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin