Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 12:14:36 MET

Jacek Żoch napisał(a) w wiadomości:
>Jak czytam te idiotyczne posty na temat praw autorskich to mysle, ze
trzeb w
>naszym kraju draknskich praw - konfiskaty calego majatku, 10 lat
wiezienia
>za lamanie praw autorkich, to moze ludzie nabiora po ilus tam latach
>szcunku dla wlasnosci.

Jasne, jak sprawiedliwość, to sprawiedliwość! tylko, że do tego trzeba
włączyć fragmenty z Kodeksu Hammurabiego - wtedy będzie sprawiedliwie
dla _obu_ stron!
Było tam np. że jak właściciel domu spadnie z dachu, na którym z winy
architekta nie ma barierki, to tego architekta ciach! itp.

Na tej samej zasadzie:
jak dziecko przyswoi brutalne zachowania z filmu i pobije kolegę, to
reżysera do pierdla (na 20 lat, a co?);

jak w podręczniku będzie napisane, że kalendarzyk zabezpiecza, a
panienka w ciąże zajdzie, to autor podręcznika łoży na nieślubne do
pełnoletności;

jak program się powiesi i stracę rysunek (dokument, program, arkusz)
to programista wyrównuje z własnej kieszeni.

P.S. ja wiem, że to nie jest dokładnie oko za oko, no ale te parę
tysięcy lat rozwoju społeczeństw też się liczy.

No co? zły pomysł?
A jak fajnie będzie! W ogóle zniknie piractwo komputerowe, muzyczne i
nielegalne kopiowanie książek, bo ludzie się będą bali takie
niebezpieczne rzeczy tworzyć.

Z poważaniem i gorącym życzeniem pomiarkowania swych prawotwórczych
zapędów,

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl