Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 12:14:45 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości:
<71st67$p94_at_h1.uw.edu.pl>...

>Firma która co roku ma po odliczeniu wszelkich kosztów
>19 miliardów dolarów "na wydaniu" po prostu pieprzy
Józka, który
>kupiłby polski edytor i używa kradzionego Office.
Jeszcze się
>cieszy, że firma produkująca polski edytor pójdzie w
skarpetkach
>i nie rozwijając się nie zagrozi rozwojowi Microsoft.

Czyli jest jakaś różnica między kradzieżą samochodu, a
kradzieżą
Office'a, ponieważ jak wynika z powyższego kradzież
Office'a jest
opłacalna dla jego właściciela, kradzież samochodu zaś
żadną miarą nie.

A skoro tak, to czuję się zupełnie rozgrzeszony,
przestaję mieć
wyrzuty sumienia i zaczynam nielegalnie kopiować na
swój dysk
wszystkie programy Microsoftu, które znajdą się w moim
zasięgu.

Ha! a niech mi spróbują dyplomu za zasługi nie
przysłać, to okrzyknę
ich perfidnymi niewdzięcznikami i przestanę się Billowi
odkłaniać.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl