Re: SpamHater - Przepraszam!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 12:14:42 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<364cd394.4291308_at_news.tpnet.pl>...

>wydaje mi sie, ze istniałaby możliwosc wysłania [cancel message] na
>niechcianego posta niekoniecznie przez samego jego nadawcę?
>... a moze sie mylę? :)
>IMHO (baaardzo IMHO) wystarczyłoby podejrzeć nagłówek tego
>niechcianego posta, pomieszać w konfigu swojego newsreadera, a potem
>spreparować odpowiedni [cancel message] - jak myślicie, udało by
się?

Nie jestem pewien, ale chyba gdzieś kiedyś słyszałem, że adres IP musi
się zgadzać, czyli modemowiec nie może w praktyce cancelnąć nawet
własnego postu.
Ale nie sprawdzałem.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl