Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 19:31:58 MET

>Zgoda to wiem, ale kto tu jest nawrocony w tym watku?
>Ja nikogo takiego nie zauwazylem. Na poczatku myslalem
>ze Pszemol, ale przeciez on kradl jedynie dlatego, ze nie
>bylo za to sankcji prawnch, bo na poczatku instalki
>bylo napisane ze kradnie, ale to go jak widac nie wzruszalo.
Ależ skąd! Ani instalki dosa, ani Borlanda 2.0 ani Nortona
na oczy wtedy nie widziałem. Koledzy pomogli mi spiratować
poprzez skopiowanie zainstalowanych już wersji. Widzę, że
zapomniałeś już jak się dawniej programy przenosiło -
bez instalki, używając pkzip.exe, bo żaden program nie używał
windowsowego Registry.
Pszemol