Re: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:57:02 MET

Dnia Sat, 07 Nov 1998 22:13:33 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał(a):

>To juz zalezy od ilosci chetnych - powiedzmy ze przy 100
>subskrybentach cena bylaby na poziomie 5 zl miesiecznie (czyli za dwa
>numery). Jaka gazete kupisz za 2.50?
W sumie OK ale.....(patrz niżej) [1]

>Sadze ze raczej HTML - txt raczej odpada (chociz bylby najwygodniejszy
>- najmniejszy wklad pracy) a Word'a w koncu nie wszyscy maja
Masz rację.. w HTML można używać grafiki (jeśli była by taka potrzeba) a
grafika w Wordzie to koszmar ;)

>Przelew na konto - powiedzmy raz w miesiacu. Ewntualnie przekaz
>pieniezny - w zaleznosci od tego co bedzie tansze. To tylko propozycja
[1] przelew czy co tam innego kosztuje tak że przy takiej sumie jak 5zł to
sam przelew będzie dużo zabierał. Musiała by być możliwość np. opłaty na
3miesiące/6miesięcy z góry...

>- mozliwe zejest jakies inne rozsadne rozwiazanie. Niewykluczone ze w
>momencie znalezienia sponsora refundujacego koszty wydawania gazetka
>stalaby sie bezplatna
Niech się taki jeden sponsor znajdzie i walnie reklamę... mogę przeżyć
jakiegoś bannera w gazetce.... choć taki ... jak to się tam
nazywało....chyba "Wirtu_at_l" to już powoli przegina...

Pozdrówka

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW
http://planes.koti.com.pl/               |