Re: Czyzby koniec ery Voodoo ????

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 23:18:07 MET

On Sun, 8 Nov 1998 18:22:21 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
<ciach>
>A wlasnie kurcze tak sie zastanawialem CO sIE TO TAK FLACZY na VooDoo2 12
>MB... a tutaj taka niespodzianka - za duze teksturki buuuuuu .... trzeba
>bedzie kupic albo Bansheego AGP, albo - to juz predzej - TNt :)

Szczerze mowiac jakiejs wiekszej roznicy miedzy TNT a V2 w
Trespasser'ze nie widzialem (800/600 max detail). Na V2 jest moze
mniej plynny ale minimalnie - powiedzmy pare fps. Podobnie wyglada
sprawa z Blood 2 czy Heretic'u 2. Tych 7 fps w Trespasser'ze stanowczo
nie udalo mi sie uswiadczyc i VooDoo killerem to ja bym go nie nazywal
- chyba ze chodzi o V1 :)

> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

Pozdrowienia

Vindex