Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 19:41:36 MET

>Przemolu, nie raczyłeś odpowiedzieć czy zafundujesz dla swojej
>"zdprawowanej" uczelni legalne oprogramowanie.
Ależ ja niczego nie będę dodatkowo dla mojej uczelni fundował.
Płaciłem niewiarygodnie wysokie podatki i pieniądze pochodzące
z nich zostały zmarnowane. Nikogo takiego biednego jak ja
nie stać na sponsorowanie uczelni! Opamiętaj się. Uczelnie powinny
być prywatne i wtedy Ci co chcą się uczyć a nie wszyscy zapłącą
za szkołę, pomoce naukowe w tym również programy komputerowe.

>Tak żeby ci którzy będą uczyli się po tobie mogli otrzymać
>dyplomy tak samo bezpłatnie jak ty, tyle że legalnie.
Nie otrzymałem dyplomu za darmo. Szkoły nie są za darmo! Czy
Wy tego nie możecie zrozumieć? Płacą za wasze szkoły wasi rodzice
i z każdej 100zł przeznaczonej z tych podatków na szkolnictwo mała
cząstka trafia do szkół a reszta jest przejadana przez biurokratyczny
przerośnięty aparat państwowy.

>A może się boisz, że więcej będzie wtedy chętnych pojechać
>do Ameryki na spijanie śmietanki i mogą stworzyć ci konkurencję?
Ależ ja się nie boję o konkurencję! Niech się uczą i pracują - wyjdzie
to dla naszego wspólnego dobra!

>Odpowiedź łaskawie na mój post w którym zapytałem
>o tym po raz pierwszy, przecież przed tym odpowiadałeś na każdy.
>Czyżby zabrakło tchu?
Nie zabrakło tchu. Po prostu zginął wśród tłumu pyskówek
i dyskusji nie na temat.

Pszemol