Re: Omijanie blokady mnoznika w P2?

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 19:43:43 MET

On Tue, 3 Nov 1998, Vindex wrote:

> A modelka jest niby bardziej przydatna? :) Swojego czasu dziekan
> (jeszcze stary wiec go nie pamietasz:) rozdal wszystkim na informie
> ankiety z zapytaniem jaka specjalizacje woleli by wybrac - sprzet czy
> oprogramowanie? Wyszlo ze 90% chcialo wybrac oprogramowanie wiec olali
> wyniki bo proporcje wykladowcow sa odwrotne :)))

Eee to wszystko jest nic. Ostatnio mialem takie przejscie z jednym bardzo
milym panem z automatyki. Otoz wpadl klient do nas na laborke po 2.5 h od
jej rozpoczecia jak juz kazdy mial pokonczone wszystko i zaczal wykladac
jakas tam swoja teorie. Na to mu powiedzialem ze mozna to zrobic prosciej
a to co on pokazuje to nie chce dzialac bo sprawdzilem. Kulturalnie mi
odpowiedzial, ze jak jestem madrzejszy zebym zrobil tak jak uwazam. Wiec
ja mu troche juz mniej kulturalnie odpowiedzialem, ze po co wprowadza
tutaj takie utrudnienia skoro mozna to zrobic 3* prosciej. Wiec sie na
mnie wydarl, ze ilekroc z nim rozmawiam ( zdarzylo mi sie to 2 raz ) to
mam agresywny ton i jest to z mojej strony po prostu chamstwo po czym jak
juz skonczyl czerwieniec to powiedzial ze wcale nie twierdzil ze to co
zrobilem jest zle i wylazl. No i jak tutaj zyc w spokoju i integracji z
natura...

> Pozdrowienia
>
> Vindex

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl