Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 21:01:12 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <724p1c$cmr_at_h1.uw.edu.pl>...

>Ależ ja Ciebie nie nazywam skurwysynem!!!!
>Ja Ciebie nazywam perfidnym i wyrachowanym złodziejem,
>który kradnie aby jego dzieci miały dobrze. I tylko dlatego
>mam odwagę tak o kimś pisać używając jego pełnego
>imienia i nazwiska bo sam tak o sobie napisałeś!
>Mam przytoczyć cytaty? Każdy sobie może znaleźć!
>Nie mam prawa nazywać Ciebie skurwysynem bo
>nie znam Twojej matki. Przedstawiłeś publicznie
>tylko poglądy swojego ojca - porządnego człowieka.
>Kim była/jest Twoja matka nie napisałeś więc
>nazywając Ciebie skurwysynem popełniłbym nadużycie
>którego nie popełnię.

Powiedz mi dlaczego nie podpiszesz sie z imienia
i nazwiska, jesli juz w ten sposob dyskutujemy?
Boisz sie wziasc odpowiedzialnosc za slowa
ktore piszesz? Nie podpisujesz sie, bo w razie
jak sie spalisz to zmienisz ksywke i wrocisz na
liste jak gdyby nigdy nic? Z tego co sie zorientowalem
jestes doroslym czlowiekiem, skad wiec wstyd(?),
niechec(?) przed uzywaniem swojego nazwiska.
Nie sadze, ze wstyd wiec co, jednak brak odwagi?

Jak juz piszesz o mojej matce i oceniasz mojego
ojca to podpisz sie prosze, zebym wiedzial
czyje opinie i osady czytam w tej dosc honorowej
przynajmniej dla mnie kwestii ojca i matki...

--
Pozdrawiam
Marek Oberman