Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 08:58:20 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <722m2b$cqu_at_h1.uw.edu.pl>...
>Facet, czyż tyś się z głupim widział dzisiaj? Podłe?
>Gdy ja kradłem przed 94 to oczywiście również popełniałem
>występek przeciw etyce lub moralności lecz w polskim prawie
>autorskim nie było wzmianki o programach komputerowych
>jako dziełach autorskich. Dopiero ustawa z 1994 normowała

Wiec czemu do tej pory w 80% odpowiedzi wysmiewales
moralnosc innych a nawet mieszales w to religie.
Sam przyznajesz, ze nie masz w zasadzie kregoslupa
moralnego, pewnie gdyby morderstwo nie bylo
sankcjonowane to bys sprzatnal od czasu do czasu
kogos kto Ci zawadza. I TY smiesz pisac o moralnosci??!!!

Gubisz sie juz pomalu w tym wszystkim, na poczatku
wychodzilo na to, ze od urodzenia nie zgrzeszyles
nawet mysla, teraz jednak wyszlo, ze kradles choc
oczywiscie nie bylo odpowiedniego paragrafu
na to. Czyli zwyczajnie takze w twoim przypadku
chodzi o strach przed kara. A tak sie smiales ze
mnie, jak mowilem, ze w przyszlosci jesli bede mial
np. wlasna firme to bede mial tez legalny soft. Pisales,
ze to tylko i wylacznie bedzie strach przed wiezieniem
a moralnosci tak czy siak nie posiadam.

Teraz widzisz, ze Ty doklednie JESTES TAKI SAM,
wiecej jestes strasznym obludnikiem, bo dopiero
teraz w wirze odpowiedzi gdzies sie wygadales
ze kradles, i ze dlatego, bo nie bylo na to kary, choc
w oprogramowaniu byla notka, ze to przestepstwo.

Powiem Ci tak, wiekszosc piratow na tej liscie
ma wiecej zasad moralnych niz Ty, oni
prznajmniej nie klamia beszczelnie, nie
obrazajka innych i nie placza sie potem w zeznaniach.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman