Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 08:58:21 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <722ph1$bu3_at_h1.uw.edu.pl>...

>O synu to Ty lepiej Markowi Obermanowi nie wspominaj,
>bo on przecież właśnie dla swojego syna kradnie...
>Chyba po to aby jego syn miał kogo za kratkami odwiedzać...
>Pszemol

Czy ty nie potrafisz przestac uzywac tak tanich
chwytow i obrazac innych? Czy mam Cie nazywac
Skurwysynem, zebys zobaczyl jak to przjemnie
jak ktos Cie opluwa i wykorzystuje zupelnie
w innym kontekscie slowa, ktore zostaly
wypowiedziane jakis czas temu?

Gubisz sie juz pomalu w tym wszystkim, i nie
starcza Ci rzeczowych argumentow to siegasz
po wycieczki osobiste?????

Na poczatku wychodzilo na to, ze od urodzenia nie
zgrzeszyles nawet mysla, teraz jednak wyszlo, ze kradles
choc oczywiscie nie bylo odpowiedniego paragrafu
na to. Czyli zwyczajnie takze w twoim przypadku
chodzi o strach przed kara. A tak sie smiales ze
mnie, jak mowilem, ze w przyszlosci jesli bede mial
np. wlasna firme to bede mial tez legalny soft. Pisales,
ze to tylko i wylacznie bedzie strach przed wiezieniem
a moralnosci tak czy siak nie posiadam.

Teraz widzisz, ze Ty doklednie JESTES TAKI SAM,
wiecej jestes strasznym obludnikiem, bo dopiero
teraz w wirze odpowiedzi gdzies sie wygadales
ze kradles, i ze dlatego, bo nie bylo na to kary, choc
w oprogramowaniu byla notka, ze to przestepstwo.

Powiem Ci tak, wiekszosc piratow na tej liscie
ma wiecej zasad moralnych niz Ty, oni
prznajmniej nie klamia beszczelnie, nie
obrazajka innych i nie placza sie potem w zeznaniach.

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067