Re: Voodo i Voodo II

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 01:43:25 MET

On Fri, 06 Nov 1998 16:25:38 GMT, "Kleszcz" <kle_at_kki.net.pl> wrote:

<ciach>
>Czytalem kilka testów w czasopismach komuterowych jak i w
>i-necie(niestety nie mialem okazji przetestowac osobiscie). Ale
>czesciowo sie zgadzam , im szybszy procek, tym róznica mniejsza

Ja z zasady staram sie bazowac na wlasnych testach - i wychodzi mi z
nich ze dla C333_at_416 TNT jest porownywalne do V2. Czasem szybsze a
czasem wolniejsze. Kazda z tych kart ma swoje plusy i minusy - i
trudno powiedzec ze jedna jest lepsza od drugiej

<ciach>
>Newiele, ale chba nie zaprzeczysz, ze V2 chdziloby znacznie szybciej
>na agp i razem z karta 2d.

Zaprzecze - V2 nie jest konstrukcyjnie dostosowane do AGP. Widac to
chocby w wypadku Banshee ktora mimi ze wystepuje w wersji AGP to jest
minimalnie szybsza od wersji PCI. V2 Obsidian'a na AGP jest minimalnie
szybsze od ich karty na PCI - roznica jest pomijalna. Moze nastepna
generacja kart 3Dfx'a bedzie w stanie skorzystac z dobrodziejstw AGP
bo aktualna nie jest

>Tak, 30% to malo?

Biorac pod uwage ze jest to maksymalna roznica to sadze ze malo.
Realny zysk oceniam na jakies 15-20%. Biorac pod uwage fakt ze w tym
czasie kiedy na rynku bedzie "nowe" TNT (pierwszy kwartal przyszlego
roku - jak zdaza) moze sie pojawic nowa generacja kart to wcale nie
jest tak rozowo

> - <<<Michal Kleszczonek>>>-

Pozdrowienia

Vindex