sterownik na plycie...

Autor: Cookie (Cookie_at_f64.n482.z2.fidonet.org)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 23:54:00 MET

Niech bedzie pochwa Lony!
All!

jest sobie sterownik na plycie... normalka, gniazda COM1, COM2 itd...
podpinam do nich szelki, lecz urzadzenia podpiete do ich slotow
nie dzialaja poprawnie... wyglada to tak, jakby niektore sygnaly
byly zamienione miejscami... ktos mi powiedzial, ze to z powodu
stosowania 2 standardow w okablowaniu... oczywiscie porty dzialaja
poprawnie, jesli podlaczyc 'szelki' do gniazd na osobnym sterowniku
i/o w postaci karty isa...
chcialbym pozbyc sie tej karty i moc korzystac ze sterownika na plycie,
w koncu po to go mam... karta zajmuje mi slot i w dodatku nie moge byc
pewien, czy nie ma przypadkiem przez nia jakichs konfliktow i/o...

ten sam problem ma jeszcze jeden moj znajomy...

--
Cookie