Re: Voodo i Voodo II

Autor: Kleszcz (kle_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:22:11 MET

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <3643928c.54255590_at_news.tpnet.pl>...

{ciach}

>Ja z zasady staram sie bazowac na wlasnych testach - i wychodzi mi z
>nich ze dla C333_at_416 TNT jest porownywalne do V2. Czasem szybsze a
>czasem wolniejsze. Kazda z tych kart ma swoje plusy i minusy - i
>trudno powiedzec ze jedna jest lepsza od drugiej

Otóz to. I proponuje zakonczyc ten temat, bo coraz bardziej zaczyna
przypominac dyskusje typu "Netszkapa jest lepsza od Explorera"

><ciach>
>
>Zaprzecze - V2 nie jest konstrukcyjnie dostosowane do AGP. Widac to
>chocby w wypadku Banshee ktora mimi ze wystepuje w wersji AGP to
jest
>minimalnie szybsza od wersji PCI. V2 Obsidian'a na AGP jest
minimalnie
>szybsze od ich karty na PCI - roznica jest pomijalna. Moze nastepna
>generacja kart 3Dfx'a bedzie w stanie skorzystac z dobrodziejstw AGP
>bo aktualna nie jest

A dlaczego nie jest dopasowana do agp? Bo nie ma zintegrowanej karty
graficznej. Nie treba nawet niczego testowac, zeby sie domyslic, ze
przesiadka na agp w przypadku V2 jest nieoplacalna
{ciach}

>Realny zysk oceniam na jakies 15-20%. Biorac pod uwage fakt ze w tym
>czasie kiedy na rynku bedzie "nowe" TNT (pierwszy kwartal przyszlego
>roku - jak zdaza) moze sie pojawic nowa generacja kart to wcale nie
>jest tak rozowo

Zgadzam sie. Juz jest intel i matrox, ciekawe co bedzie za trzy
miesiace...

   - <<<Michal Kleszczonek>>>-
 <<<<<<<kle_at_kki.net.pl>>>>>>>
   - <<<logon as: KLESZCZ>>>-