Re: Voodo i Voodo II

Autor: Kleszcz (kle_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 17:25:38 MET

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <363ea3bd.8970788_at_news.tpnet.pl>...
>On Wed, 28 Oct 1998 15:41:04 GMT, "Kleszcz" <kle_at_kki.net.pl> wrote:
>
><ciach>
>
>Chyba Ci sie cos przysnilo - nie ogladaj tylu reklam. Przy P2 400
TNT
>jest mniej wiecej rownie szybkie jak V2. # razy szybsze to moze byc
>ewentualnie w testach AGP

Czytalem kilka testów w czasopismach komuterowych jak i w
i-necie(niestety nie mialem okazji przetestowac osobiscie). Ale
czesciowo sie zgadzam , im szybszy procek, tym róznica mniejsza

>Jakiez to ma znaczenie? Ile widziales V2 na AGP?

Newiele, ale chba nie zaprzeczysz, ze V2 chdziloby znacznie szybciej
na agp i razem z karta 2d.

>To kiepsko sie patrzyles - Creative TNT retail 650 zl

Byc moze, nie jestem ostatnio na bierzaco jezelichodzi o ceny

Tak, 30% to malo?

   - <<<Michal Kleszczonek>>>-
 <<<<<<<kle_at_kki.net.pl>>>>>>>
   - <<<logon as: KLESZCZ>>>-