Re: XG + SB Live!

Autor: WWW (koban_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 13:39:27 MET

Raczej karte bym wykorzystal w celach rozrywkowych i amatorskim
robieniem muzyki. Nie chcialbym sie zbytnio wglebiac w SF2, bo
taki mid bedzie zajmowal nie 100kB tylko 5100kB. Nie bawi mnie
sciaganie 5MB z I-netu tylko po to zeby sobie posluchac.

Wolalbym miec karte z takimi mozliwosciami, zebym mogl sobie
sciagnac kilkadziesiat mid-ow, przesluchac i ew. poddac jakiejs
prostej obrobce, pokombinowac z efektami (XG lub GS).

Mam softwavetable Yamaha S-YXG50 i jakosc zawartych
probek mi sie po prostu podoba. 128 glosowa polifonia i XG
wystarcza do wiekszosci mid-ow, tylko, ze zajmuje strasznie
procek :(( A poza tym moja stara karta dzwiekowa ma
chyba jakies dziwne we/wy MIDI - strasznie wolna transmisja
z syntezatora.

Szukam karty, ktora starczyla by mi przez jakis (dluzszy) czas
i zeby sluzyla takze do gier (A3D lub inne 3D - nie wiem).
Live! ma EAX, ale nie wiem jak sie to sprawuje.
No i zeby byla w miare tania - Live! Value wychodzi najlepiej.

Pozdrawiam.
koban_at_friko3.onet.pl
ICQ: 8533279

<71mqgb$cpq$1_at_flis.man.torun.pl>...