Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 16:33:33 MET

Piotr Chabrowski napisał(a) w wiadomości: ...

>W Lublinie masz tylko Netie, tam mozesz zobaczyc.
> Chaber

Witam

Chyba już za późno ale w pażdzierniku dla przechodzących do Netii była
promocja 1 rok rozmów z wybranym numerem gratis, ja (mieszkam właśnie w
Lublinie) zdecydowałem się przejść do Netii i wybrałem numer 0202122 :-)))
Zobaczymy jak dalej pójdzie, przyłączą mnie w grudniu.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_polbox.com
UIN 6477467