Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 21:45:40 MET

Wojciech Bartkowiak wrote:

> To troche jak dzien bez papierosa - nalogowcy i tak beda sie laczyc.
> Sukteczniej by bylo zaciac im routery...., ale to juz sabotaz, no i
> trzeba by potrafic...
> Jak co, to ja do niczego nie namawiam...., ale 1 dzien wobec wobec
> obnizki o 50%, to i tak im sie oplaca przemilczec. Konkurencja [np. El-Net]proponuje
> 150zl za bezplatne surfowanie (dokladniej lokalne polaczenia gratis).
> Jak tylko przyjda do Koszalina (oficjalnie od stycznia) zaraz do nich
> ide - wolaja 1 zl za przejscie od ofiar TelePSA.
> Wojciech Bartkowiak

Protest popieram w ZUPELNOSCI i kurna na "$%@#!!!" TePSIE! A zeby ich szlag trafil...no... chociaz troche... :)
Zreszta w koncu kazdy wyraz zadowolenia ktory ma mozliwosc odzwierciedlenia w spolecznosci swiatowej chyba jest sensowny, nie?! :)

A co do tego El-Netu... :) to, nie orientujesz sie moze czy przypadkiem nie dzialaja w Krakowie ??? ;)

--
#|  Przemek Szuba - Simpul
#|  http://humorek.cavern.com.pl/