stary komputer i duży dysk

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 16:49:00 MET

Witam wszystkich

Ostatnio modernizowałem komputer Optimus P-60, chodziło głównie o wymianę
dysku na większy, chciałem zainstalować dysk Quantum EL 2,5 GB, w BIOS'e Ami
jest opcja Logical Block, zainstalowałem dysk, ustawiłem Auto Confugure.
Komputer wystartował ale po włączeniu fdiska mogłem użyć tylko 470 MB z
niego. BIOS automatycznie wykrył dysk i pokazał że ma pojemność 2,5 GB. Jak
sądzę to jest wina BIOS'u, który nie może obsłużyć go. Wiem że są takie
programy które omijają Bios i pozwalają obsłużyć duże dyski. Może dokonać
spróbować dokonać update'u BIOS'a.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski